
Našim zákazníkům poskytujeme profesionální pozáruční servis konzolí. Věskeré servisníé práce jsou prováděny vyškolenými servisními techniky ve špičkově vybaveném servisním centru. Skladové zásoby náhradních dílů zaručují velmi krátkou dobu opravy. Ke každé servisované konzoli obdržíte servisní protokol včetně vrácených poškozených součástí z Vaší konzole jako kontrolu provedené práce. Díky nově vybavenému provozu servisujeme poruchy YLOD a RROD na profesionální úrovni na pájecí stolici.
Diagnostika závady konzole zcela zdarma.Pokrytí celé české a slovenské republiky. Odvoz a dovoz Vaší konzole – konzoli nemusíte vozit ani posílat, zajistíme svoz servisní službou DPDOrientační cenu opravy Vám můžeme i bez diagnostiky provést na telefonní lince servisního centra 739616508Po provedené diagnostice konzole Vám poskytneme přesnou cenovou kalkulaci opravy. Díky flexibilnímu teamu a zkušenostem techniků realizujeme podstatnou část oprav do 5-ti pracovních dnů
Před samotným odesláním konzole na servis, Vás poprosíme o vyplnění servisního protokolu-formuláře. Prosíme o pečlive vyplnění všech požadovaných kolonek označených hvězdičkou. Servisní protokol vytiskněte a přiložte k servisované konzoli. Servisní protokol provází spolu s Vaší konzoli celým servisním procesem. Servisní protokol podstatně urychluje proces opravy, není nutné neustálé identifikování konzolí jednotlivých zákazníků. Do servisního protokolu vypňte i maximální akceptovatelnou cenu opravy- může se stát, že kalkulace provedená při příjmu opravy se může nepatrně lišit od skutečné ceny opravy. Pokud bude hrozit překročení nastaveného limitu budeme Vás neprodleně telefonicky kontaktovat.
Je velmi důležité servisovanou konzoli zabalit s maximální pečlivostí. Vnější obal: je karton z kvalitní a vlhkoodolné, jednovrstvé ideálně dvouvrstvé lepenky. Optimální je využívat původní balení konzole. Vnitřní obal: Uvnitř kartonu je třeba veškeré dutiny zcela vyplnit vycpávkou, aby zboží v balíku bylo pevně fixováno. U těžkého a citlivého zboží lze použít přesné formy z polystyrenu. V zásadě musí být výplň vhodná k tomu, aby ochránila zboží uvnitř balíku před nárazy, působením tlaku a oscilacemi a aby zamezila jakémukoliv přímému kontaktu zboží a vnějšího přepravního obalu. Další základní a důležitý prvek je uzavření a zajištění obalu. Čím těžší nebo větší balík je, tím pevnější by mělo být zajištění obalu. Spolehlivé uzavření je zároveň zárukou bezpečnosti transportu a neporušenosti obalu. Balík by měl být v každém případě uzavřen tak, aby byl znemožněn jakýkoliv přístupu k obsahu balíku, a tedy i tak, aby se na něm zanechaly odpovídající stopy případného vniknutí. Používejte prosím dobře přiléhající lepicí pásku kterou dobře uzavřete balík na všech stranách. Nezapomínejte ani na pojištění zásilky před poškozením případně ztátou, za dobu našeho působení tato situace ještě nenestala, jistota je ale jistota. Příplatek k ceně poštovného pro pojištění zásilky je minimální. Každopádně jej doporučujeme.
Sběrná služba byla zavedena do programu servisího centra pro maximální usnadnění zakazníkům kteří využívají, nebo se chystají využít námi poskytovaných servisních služeb. Obrovskou výhodou v dnešní uspěchané době je úspora času a komfort. S konzolí tedy již nikam nemusíte jezdit ani ji posílat poštou, čekat ve frontách a pak následně zase po provedeném servise pro konzoli jezdit bůh ví kam....
Toto vše zastřešuje naš konzole servis-sběrná služba ve spolupráci s přepravní společností DPD.
cena dopravy je koncová a to včetně dph, palivového příplatku a mýtného. Cena je vyobrazena dohromady pro vyzvednutí a i pro doručení zásilky. tedy směrem zákazník-servis-zákazník.

V případě, že máte poškozenou konzoli není nutné nám ji zasílat poštou. Abychom co nejvíce zjednodušili příjem konzolí na servis, je možno využít služeb partnerské přepravní služby DPD.
Projev závady-po zapnutí se zapne-rozsvítí se zelená, pak žlutá a nakonec červená, která bliká (obraz žádný) vada je v grafickém čipu a musí se provést reball čipu na pájecí stolici cena 2.300,-
V případě nutnosti vyměny RISC čipu + 1.000,- (je potřeba jen pokud byl udělaný amatérský zásah horkovzdušnou pistolí)
Projev závady: Konzole se vypíná, velmi hlučný projev ventilátoru - vyčištění a aplikace nové značkové teplovodivé pasty
Cena 1.300,-
Projev závady: nenačítá hry a bluray DVD, zasekává se hra, filmy-výměna laseru
Cena 2.200,- ( dle modelu konzole )
Projev závady : po zapnutí konzole svítí 3 červené diody, 2 červená diody, 1 červená dioda, a nebo se na obraze zobrazuje E74- vada je v grafickém čipu nutnost provedení reball čipu Cena 2.100,-
V případě nutnosti vyměny grafického čipu + 600,- (je potřeba jen pokud byl udělaný amatérský zásah horkovzdušnou pistolí)
Provádíme kompletní pozáruční servis konzolí : zjištění závady zcela ZDARMA !!!!!
Záruka 6 měsíců na provedenou opravu Vyškolený servisní pracovník. Špičkově vybavené pracoviště Nyní provádíme i opravy poruch typu RROD a YLOD se 6-ti měsíční zárukou
Kontaktujte nás telefononicky na čísle 739 616 508, nebo e-mailem konzole74@seznam.cz kde nám zdělíte typ poruchy. Vykalkulujeme Vám přibližnou cenu opravy. pokud budete souhlasit s cenou opravy, konzoli zašlete na naši adresu.
Konzole-store
Petr Chvál
Brandlova 74
69504 Hodonín
Konzoli Českou Poštou posílejte pečlivě zabalenou a hlavně pojištěnou !! K zásilce přibalte vyplněný servisní protokol ( ke stažení níže ) kde bude uveden kontakt na Vás, typ konzole a stručný popis závady, stav konzole a přiložené příslušenství.Pokud to není nutné zasílejte pouze konzole bez příslušenství, ovladačů, traf a kabelů. Přijetí konzole Vám potvrdíme e-mailem. Ihned po prohlídce konzole servisním technikem Vás budeme informovat o stavu. Po opravě konzole vystavíme servisní protokol s rozpisem servisních úkonů a konzoli odešleme na Vaši adresu pojištěnou a s dobírkou ceny opravy .
Servisní přijímací protokol
Protokol stáhněte, vyplňte, vytiskněte a přiložte ke konzoli ( protokol stáhněte kliknutím na šipku ).
Specializujeme se na opravy konzolí
Díky speciální pájecí stolici nově servisujeme i fatální poruchy konzolí XBOX 360 s RROD poruchou a Plystation 3 s poruchou YLOD metodou tzv ,,kuličkování,, REBALL metodou taktéž se zárukou 6-ti měsíců !!
Pokud si nevíte rady a potřebujete prokonzultovat problém s konzolí, popřípadě poradit jak postupovat, neváhejte a volejte na naší servisní linku 739 616 508 budeme se snažit odpověď na veškeré Vaše dotazy v pracovní dny 8:30-15:30

Pokud máte problém s poruchou Vaší konzole, či herního příslušenství neváhejte a kontaktujte nás prostřednictvím servisního formuláře. Váš požadavek bude okamžitě zpracován servisním technikem a nejpozději do 24 hodin Vás budeme kontaktovat kde Vám bude provedena cenová kalkulace opravy, případně možnosti odstranění poruchy.