Menu

SERVIS KONZOLÍ

servis konzolí

Našim zákazníkům poskytujeme profesionální pozáruční servis konzolí. Věskeré servisníé práce jsou prováděny vyškolenými servisními techniky ve špičkově vybaveném servisním centru. Skladové zásoby náhradních dílů zaručují velmi krátkou dobu opravy. Ke každé servisované konzoli obdržíte servisní protokol včetně vrácených poškozených součástí z Vaší konzole jako kontrolu provedené práce. Díky nově vybavenému provozu servisujeme poruchy YLOD a RROD na profesionální úrovni na pájecí stolici.  

Příjem konzole na servis

Diagnostika závady konzole zcela zdarma.Pokrytí celé české a slovenské republiky. Odvoz a dovoz Vaší konzole – konzoli nemusíte vozit ani posílat, zajistíme svoz servisní službou DPDOrientační cenu opravy Vám můžeme i bez diagnostiky provést na telefonní lince servisního centra 739616508Po provedené diagnostice konzole Vám poskytneme přesnou cenovou kalkulaci opravy. Díky flexibilnímu teamu a zkušenostem techniků realizujeme podstatnou část oprav do 5-ti pracovních dnů

servisní protokol k vyplnění
Přijímací servisní protokol

Před samotným odesláním konzole na servis, Vás poprosíme o vyplnění servisního protokolu-formuláře. Prosíme o pečlive vyplnění všech požadovaných kolonek označených hvězdičkou. Servisní protokol vytiskněte a přiložte k servisované konzoli. Servisní protokol provází spolu s Vaší konzoli celým servisním procesem. Servisní protokol podstatně urychluje proces opravy, není nutné neustálé identifikování konzolí jednotlivých zákazníků. Do servisního protokolu vypňte i maximální akceptovatelnou cenu opravy- může se stát, že kalkulace provedená při příjmu opravy se může nepatrně lišit od skutečné ceny opravy. Pokud bude hrozit překročení nastaveného limitu budeme Vás neprodleně telefonicky kontaktovat.

konzole správně připravena k odeslání
Jak konzoli zabalit

Je velmi důležité servisovanou konzoli zabalit s maximální pečlivostí. Vnější obal: je karton z kvalitní a vlhkoodolné, jednovrstvé ideálně dvouvrstvé lepenky. Optimální je využívat původní balení konzole. Vnitřní obal: Uvnitř kartonu je třeba veškeré dutiny zcela vyplnit vycpávkou, aby zboží v balíku bylo pevně fixováno. U těžkého a citlivého zboží lze použít přesné formy z polystyrenu. V zásadě musí být výplň vhodná k tomu, aby ochránila zboží uvnitř balíku před nárazy, působením tlaku a oscilacemi a aby zamezila jakémukoliv přímému kontaktu zboží a vnějšího přepravního obalu. Další základní a důležitý prvek je uzavření a zajištění obalu. Čím těžší nebo větší balík je, tím pevnější by mělo být zajištění obalu. Spolehlivé uzavření je zároveň zárukou bezpečnosti transportu a neporušenosti obalu. Balík by měl být v každém případě uzavřen tak, aby byl znemožněn jakýkoliv přístupu k obsahu balíku, a tedy i tak, aby se na něm zanechaly odpovídající stopy případného vniknutí. Používejte prosím dobře přiléhající lepicí pásku kterou dobře uzavřete balík na všech stranách. Nezapomínejte ani na pojištění zásilky před poškozením případně ztátou, za dobu našeho působení tato situace ještě nenestala, jistota je ale jistota. Příplatek k ceně poštovného pro pojištění zásilky je minimální. Každopádně jej doporučujeme.

svoz konzolí službou DPD
Sběrná služba konzolí

Sběrná služba byla zavedena do programu servisího centra pro maximální usnadnění zakazníkům kteří využívají, nebo se chystají využít námi poskytovaných servisních služeb. Obrovskou výhodou v dnešní uspěchané době je úspora času a komfort. S konzolí tedy již nikam nemusíte jezdit ani ji posílat poštou, čekat ve frontách a pak následně zase po provedeném servise pro konzoli jezdit bůh ví kam....

Toto vše zastřešuje naš konzole servis-sběrná služba ve spolupráci s přepravní společností DPD.

ceník přepravy dpd svoz konzolí
Ceník dopravy sběrnou službou servis konzolí

cena dopravy je koncová a to včetně dph, palivového příplatku a mýtného. Cena je vyobrazena dohromady pro vyzvednutí a i pro doručení zásilky. tedy směrem zákazník-servis-zákazník.

konzole servis DPD svoz konzolí

V případě, že máte poškozenou konzoli není nutné nám ji zasílat poštou. Abychom co nejvíce zjednodušili příjem konzolí na servis, je možno využít služeb partnerské přepravní služby DPD.

Jak to funguje ?

  • kontaktujete naši servisní linku 739 616 508
  • po popisu závady Vám provedeme kalkulaci opravy
  • zajistíme odvoz poškozené konzole službou DPD
  • zabalenou konzoli předáte kurýrovi
  • v našem servisním centru proběhne oprava konzole
  • kurýr DPD Vám po provedení opravy doručí konzoli zpět
  • opravu konzole včetně dopravy zaplatíte kurýrovi DPD

  Jednoduše, spolehlivě, rychle .....

Playstation 3 - YLOD

Projev závady-po zapnutí se zapne-rozsvítí se zelená, pak žlutá a nakonec červená, která bliká (obraz žádný) vada je v grafickém čipu a musí se provést reball čipu na pájecí stolici cena 2.300,-

V případě nutnosti vyměny RISC čipu + 1.000,- (je potřeba jen pokud byl udělaný amatérský zásah horkovzdušnou pistolí)

Playstation 3 - Overheating

Projev závady: Konzole se vypíná, velmi hlučný projev ventilátoru - vyčištění a aplikace nové značkové teplovodivé pasty

Cena 1.300,-

 

Playstation 3 -Závada mechaniky

Projev závady: nenačítá hry a bluray DVD, zasekává se hra, filmy-výměna laseru

Cena 2.200,- ( dle modelu konzole )

 

XBOX 360 - RROD

Projev závady : po zapnutí konzole svítí 3 červené diody, 2 červená diody, 1 červená dioda, a nebo se na obraze zobrazuje E74- vada je v grafickém čipu nutnost provedení reball čipu Cena  2.100,-

V případě nutnosti vyměny grafického čipu + 600,- (je potřeba jen pokud byl udělaný amatérský zásah horkovzdušnou pistolí)

SERVIS HERNÍCH KONZOLÍ

Provádíme kompletní pozáruční servis konzolí : zjištění závady zcela ZDARMA !!!!!

Záruka 6 měsíců na provedenou opravu Vyškolený servisní pracovník. Špičkově vybavené pracoviště Nyní provádíme i opravy poruch typu RROD a YLOD se 6-ti měsíční zárukou

MÁM POROUCHANOU KONZOLI, JAK MÁM POSTUPOVAT ?

Kontaktujte nás telefononicky na čísle 739 616 508, nebo e-mailem konzole74@seznam.cz kde nám zdělíte typ poruchy. Vykalkulujeme Vám přibližnou cenu opravy. pokud budete souhlasit s cenou opravy, konzoli zašlete na naši adresu.

Konzole-store

Petr Chvál

Brandlova 74

69504 Hodonín

Konzoli Českou Poštou posílejte pečlivě zabalenou a hlavně pojištěnou !! K zásilce přibalte vyplněný servisní protokol ( ke stažení níže ) kde bude uveden kontakt na Vás, typ konzole a stručný popis závady, stav konzole a přiložené příslušenství.Pokud to není nutné zasílejte pouze konzole bez příslušenství, ovladačů, traf a kabelů. Přijetí konzole Vám potvrdíme e-mailem. Ihned po prohlídce konzole servisním technikem Vás budeme informovat o stavu. Po opravě konzole vystavíme servisní protokol s rozpisem servisních úkonů a konzoli odešleme na Vaši adresu pojištěnou a s dobírkou ceny opravy .

Servisní přijímací protokol

Protokol stáhněte, vyplňte, vytiskněte a přiložte ke konzoli ( protokol stáhněte kliknutím na šipku ).

Specializujeme se na opravy konzolí

  • XBOX
  • XBOX 360
  • Playstation 3
  • Playstation 2
  • PSP 1000/2000/3000/Go
  • Nintendo Wii
  • Nintendo DS, DSi, XL - veškeré opravy s 6-ti měsíční zárukou.

Díky speciální pájecí stolici nově servisujeme i fatální poruchy konzolí XBOX 360 s RROD poruchou a Plystation 3 s poruchou YLOD metodou tzv ,,kuličkování,, REBALL metodou taktéž se zárukou 6-ti měsíců !!

Pokud si nevíte rady a potřebujete prokonzultovat problém s konzolí, popřípadě poradit jak postupovat, neváhejte a volejte na naší servisní linku 739 616 508 budeme se snažit odpověď na veškeré Vaše dotazy v pracovní dny 8:30-15:30

konzole-servis podpora

Servisní formulář - poptávka opravy

Pokud máte problém s poruchou Vaší konzole, či herního příslušenství neváhejte a kontaktujte nás prostřednictvím servisního formuláře. Váš požadavek bude okamžitě zpracován servisním technikem a nejpozději do 24 hodin Vás budeme kontaktovat kde Vám bude provedena cenová kalkulace opravy, případně možnosti odstranění poruchy.

Kontrolný kód

i
Zavřít
Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Zavřít
Zavřít